Helgen

Nu var det ett tag sedan jag skrev så ska försöka sammanfatta:)
I torsdags var det Valborg, det innebar att vi gick bort till Djurängen för att grilla. Det var sjukt gott men dock var det så jävla blåsigt och kalt, så kl 7 gick vi hem för att börja packa.
På fredagen kom pappa och Karin upp med ett släp. Det fyllde vi med allt från vardagsrummet, hallen och lite av köket. Så nu är det inte mycket kvar. :) Sedan åkte vi till IKEA för att köpa gardinstänger och flyttkartonger. :) Sedan bar det av mot Jämjö! Packa ur släpet, sedan bar det av ner till Nina för att käka. Det blev thai-gryta. Mycket gott! :) Sedan kollade jag å miriam på så ska det låta! Tyvärr vann fel lag.. men det va många bra sånger!=)
På Lördag hängde jag upp gardinstänger och gardiner. På kvällen kom Hanna å Calle för att grilla. Det var mycket trevligt och på kvällen när vi fått i oss lite dricka bestämde vi oss för att åka in till stan, till PM. Väl på PM träffade jag 2 personer som jag blev så sjukt glad att se!!! Först träffade jag Madde. När jag sprang fram till henne o kramade om henne började knäna skaka och tårarna började komma! Jag har saknat dej såååå mycket gumman!!!!! Det var så otroligt kul å se dej!.. Sedan när jag stod i baren kom Sara ram till mig! Damn! Henne har jag inte träffat sen vi tog studenten typ! Och vi var så tajta då, så det var sjukt kul!!! Med andra ord: Det var en grymt lyckad kväll!!! Tack Hanna, Calle, Anders, Alex, Madde å Sara för det!!
På söndagen åkte vi tillbaka till huset för att städa klart inför den stora dagen! =) På kvällen var min styvfar såå snäll att han körde oss upp till Kalmar igen så att vi skulle kunna ta med oss kartonger och så. När han ändå var här tyckte vi att det var onödigt att han åkte med bilen tom. Så vi skickade med lite köksporslin, lite grytor m.m. Bilen blev nästan full. Idag ska jag städa i sovrummet och dammsuga överrallt!..
Det är trotts allt BARA 16 dagar kvar!! Oh My God! det är bara TVÅ veckor kvar! :D

Nu har jag int tid att sitta här mer.. bilder från helgen kommer senare! =)

XoXo

Kommentarer
Skriven av: Pernilla

Heej :D .. Aaa eller hur! Vi bojkottar sminket ;D haha.. Det kan vara bra att ha när man ska ut, men annars är det bara onödigt eller hur :D.. Synd vi inte kunde grilla o hänga me er ut! Men nästa gång då jäklar :D !

2009-05-05 @ 23:28:51
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0