Citron-te och Gossip Girl, och flytt om två veckor! :) Kan knappast bli bättre...

Nu sitter jag här med en kopp citron-te och kollar på gossip girl s02e23.



I morgon är det tvättdags igen! :( Det e ju fatkiskt bland det tråkigaste som finns att inte kunna tvätta när jag vill på dygnet och vilken dag jag vill!.. Men detta är ju faktiskt näst sista gången! :) för om 2 veckor går flyttlasset! :) Yey!!
På lördag kommer mamma upp då hon tycket att det inte händer så mycket här (bara för att varenda gång hon ringer så packar jag inte för jag äter eller lagar mat eller diskar osv., så hon tror inte att jag packar ngt :P) Så hon ska komma upp å putsa fönster å så.. :) Det tackar man ju inte nej till!:P För de e inge vidare kul alls!!! det räcker med att man ska behöva städa BAKOM spisen , UNDER badkaret i, bakom, under kylen, frosta av frys osv.   :(
Å på fredag KANSKE bilen blir fixad:) Vilket inebär att jag följer med mamma ner på lördag för att ta bilen upp! :)

XoXo

Kommentarer
Skriven av: Pernilla

Ohhh!!! Har det avsnittet kommit ut nu? Det ska jag fixa hem på direkten :D

2009-05-08 @ 09:01:38
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0