12 dagar kvar och jämjö i helgen :)

Nu har jag ätit risgratäng eller va de heter.. haha.. de e typ de iaf :p
Dagen har som vanligt bestått av packning och städning!

                       

Nu är de bara 12 dagar kvar, tiden har gått otroligt fort..  å vet ni vad? :) MIN BIL E FIXAD! :D jag e överlycklig!..
Så i morgon när mamma kommer upp, så åker jag med henne ner och spenderar helgen i huset för att fixa lite.. stannar där tills tisdag / onsdag typ... Jag hoppas bara att det kommer vara fint väder!! Eftersom jag ska rensa rabatter bland annat.. :/
Så nu är det inte säkert att det blir ngt blogginlägg på ett tag, får se om jag orkar mobilblogga... :)
Det betyder att detta blir sista inlägget på ett par dagar!...

Nu ska jag kolla på så ska det låta, och sedan ska jag packa vidare! :P

Take Care!
XoXo

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0