Partie

Såå.. i Lördags var det äntligen dags för min Överraskningsfest för Alexander.
Dagen började med att vi åkte till Nina å Tobbe för att äta frukost (vi var redan nere i Karlskrona).
Det var mycket trevligt. Sedan bar det av till Brömsebro, eller snarare Törnåkra. :) Där min mormors bror med fru bor, där vi sålde sängarna vi hade på blocket. :) Sedan bar det vidare av till IKEA där det inhandlades lite plastlådor, ljus, tavlor och 2 st kuddar. :) Sedan bar det av vidare hem. Där vi lastade ett släp med grejer som en del av det skulle kastas och sedan en del som skulle till huset. Rensade ut vinden och källaren!.. Inte så mycket kvar där nu! :D Känns skönt.
Sedan när klockan var halv 6 körde jag in alex i duschen, han var klar sådär 10 i. Så då sprang jag in. Gömde kläder som jag skulle ta på mig mellan andra kläder. Hehe.
Jag tog en snabbdusch och lät sedan vattnet stå på medans jag gjorde mig i ordning lite snabbt,kl 18.02 ringde det på dörren då jag fortfarande gömde mig på toaletten. Det tog ett tag innan han öppnade dörren, då han tydligen inte hade ngra kläder på sig. Haha.. Men fan va överraskad han blev! :)
Kvällen var jättebra!.. Dessutom bjöd Johannes upp mig. haha.. Vi dansade bugg å ngt annat till 2 låtar!.. Haha.. Det va såå längesedan jag dansade! Men FAN va kul det var!!.. Synd bara att inte pojken gillar att dansa!
Tack Johannes! Det var MYCKET trevligt och ROLIGT! :D



Veckans To-Do-List


Måndag:
Tisdag:
Tvätt-tid
Onsdag:
Torsdag: Städa
Fredag:
Lördag:
"Kalas" för Alexander
Söndag: Kalas" för mig

Nu ska iaf jag duscha! See yá! :)

XoXo

Kommentarer
Skriven av: cicci

Ja, jag tycker vi ska ses i veckan :)

2009-03-23 @ 23:08:31
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Skriven av: Crawfoord

Det var inte en så jobbig vecka :)

2009-03-23 @ 23:33:58
URL: http://www.metrobloggen.se/osc

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0