"To Do Lista"

Igår var Regina här hos mig! :) De var mycket trevligt!, men då båda var väldigt trött blev de mycket fnitter! SPECIELLT av Regina! Haha.. Rätt var de va började hon skratta åt ingenting å kunde inte sluta! Haha!..
Idag är det fint väder ute, så funderar på att gå ut å gå en sväng!.. Ska även sätta igång en maskin tvätt!.. :)
I lördags var vi i huset och plockade lite!.. Fick massa saker!! :) Som tex. en matbereadre och en stekgryta! :) å massa finporslin! :)
I helgen blev det även ändrade planer!.. Det var ju tänkt att vi skulle till Stockholm över påsken.. men det ska vi inte nu!.. Vi ska ist måla i huset å göra iordning för att kunna flytta in krisihimmelsfärdsdagen (stavning?).. :)

Här kommer en "To Do Lista"..
Mars:
Denna helgen kommer Papi upp..
19/3 Älx ska till Stockholm över dagen med skolan..
21/3 Älskling fyller 23 år
28/3 Fira Älx födelsedag
29/3 Fira min födelsedag
31/3 Jag fyller 21 år
April:
4/4 Jag ska ha födelsedagsfest
7/4 Karlsson fyller 21 år
8/4 LillSis fyller 14 år
9-13/4 Måla å fixa i huset
20-22/4 Calle ska sova här
30/4 Valborgsmässoafton
Maj:
7/5 2 Veckor kvar
- Börja städa vind å Packa
21/5 Flyttar från Kalmar
24/5 Lisa 9 år
25/5 Mamma 48 år
25/5 Besiktning av lägenheten.. lämna nycklar
30/5 Bröllop i Ljuders Kyrka mellan min kusin Linda å hennes kille Hugo
Juni:
9/6 Amanda tar Studenten
18/6 Lövmarknaden
19/6 Midsommarafton

Som ni ser har jag fullt upp! Haha..
Nu ska ja kila!..:)

XoXo

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0