The Weekend

Igår var det dags för Alexanders släktingar att komma på besök! Å Oboý va mycke folk de blev! Haha.. 25 st! Å de va utan hans mamma med familj. :P  Det var en jobbig dag. Sedan var det dags för mi släkt idag!.. Vi var dock inte lika många!.. LAGOM! :D Haha..
Presenter Vi fick:
Pengar
Pengar
Pengar
Pengar
Lotter - där vi vann pengar
Presentkort på 500 kronor på IKEA
Presentkort på 200 kronor på VILLAGE
Påslakan
Påslakan
Varsin skjorta
Ljus/Marshall-lyktor att ha ute
Blommor
Blommor
Blommor
Lampa
Ljushållare

Kommer inte på om de va ngt mer!.. Haha..
Btw! Jag behöver ny vårjacka! :( Upptäckte att min har massa fläckar som inte försvinner. :/  ... Såå.. stan  i morron?
Var på Maxi idag å köpte 3 stycken böcker! :) Yey!!

Nu ska ja läsa lite!

XoXo

Kommentarer
Skriven av: Sharon

Böcker? Köpt böcker? Läsa?

Emeli, håller du på att bli frisk från anti-läs-sjukan du led av förut? ;) Du som sade till mig att du inte tyckte om att läsa. Roligt att du börjat med det nu! Bättre sent än aldrig.

Kul att ni vann pengar på lotterna (vems lotter det än var ni vann på :P). Nitlotter är kass.



Sköt om er

<3<3<3

2009-03-29 @ 22:28:24
URL: http://shass.blogg.se/
Skriven av: Reginus

2009-03-30 @ 13:58:43
Skriven av: Reginus

Haha, jag tänkte nästan samma sak som Mimp ;) Vad var det för böcker du köpte? De av hon du snackade om en gång när jag var hos dig? förvirrad Minns inte namnet.... :P

Tänk, imon fyller du år! Vad önskas? :D

2009-03-30 @ 14:01:06

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0