Rörigt

Jag sitter just nu och kollar på "Monstret - Josef Fritzl" som går på 4an!.. Jisses.. Jag har sagt allt som jag kan säga om den mannen^ Eller.. det finns mycket mer, men det går inte att sätta ord på.

I morgon ska Karlsson m-fl. till Kalmar.. så ska möta dom i stan.. :) Trevligt Trevligt! :) Måste köpa ny stav till min tungpiercing, då den jag har fortfarande är alderdes för lång! :/
Sedan på kvällen kommer Regina hit här! :) Hon ska sova här tills på Lördag!.. Då hon ska göra högskoleprovet på Naturvetenskapliga institutionen. :) LYCKA TILL! :)

Sedan kl 14 kommer det MASSA folk hit!.. nu ska vi se..
Nina, Tobbe, Amanda, Miriam, Frida, Martin, Anita, Björn, Jonne, Susanne, Linus, (kommer inte på vad den andre heter*skäms på mig*), Mattias, Lena, Svante, Anders, Alexanders Farmor och Farfar*, Fia med man och två barn, Bojje med fru och kanske barnen. SHIT! Hur många människor som hellst! :o Miriam, hjälp mig! Jag kommer inte ihåg alla namn :(
Alltså blir dom ca 24 st! HERREGUD! Haha

Sedan på kvällen blir det att ställa om klockan, då sommartiden börjar på söndagen!.. :) +1h folks! :P

På Söndag kommer min släkt!.. Haha..
Mamma, Olle, Lisa, Pappa, Karin, Elin, Per, Löva, Fredrik, Maria, Mormor och Morfar.. Har en del av min släkt som bor i stockholmstrakten och i Skruv så för min del blir det inte så många tack och lov! Haha..  Jag har stor släkt jag med, men absolut inte lika stor som alex! Haha.. :P

Jahapp.. får se hur denna veckan slutar! Haha..

Måndag har jag tvätttid.. sen på tisdag är det ju min födelsedag.. :) Yey! SEN på Onsdag är det ÄNTLIGEN dags att träffa Cicci! <3.. Ååh.. va så länge sen nu!..

nehepp.. nu ska ja kolla klart på dokumentären!..

XoXo

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0