Mycket...

I går hade vi första besiktningen av lägenheten, den gick igeom utan några annmärkningar! :)
Sedan åke jag till Cicci å hade de trevligt, vi bakade scones och drack te. Mmm.. De va gott med scones!
Alex blev lite avundsjuk, så i morse ställde jag mig å gjorde grova scones=) Då blev han glad! :) hehe..
Så köpte jag även ett nytt te idag! :) "Green Tea Citrus".. De e sjuuukt gott! :) Sådär friskt å inte alls sött, utan snarare lite syrligt!.. Mmm...
Idag hade jag visning av lägenheten.. Han var mycket trevlig å tyckte att lägenheten var jättefin! :) DÅ blir man glad när ngn säger de!!! :) Kommer sakna lägenheten på ett vis! Tycker vi har fått den såå fin nu!.. Men det sak nog bli bra i huset me... får ju måla i vilka färger jag vill!! :) Wiiiie! Funderar på en brun fondvägg i vardagsrummet.. Men ja vet inte ;P
Nu fyller man snart år med.. :) Så den 4 april bli´re fest!, förmodligen kombinerad med "utflyttningsfest".. då jag förmodligen inte kommer att ha tid sedan att ha de.. då jag helgen efter åker till stockholm, sedan ska vi börja måla i huset, sedan fyller ju Karlsson me år.. å Regina, å Lillsyrran Elin, sedan ska det skrapas fönster å målas fönster å dörrar på huset, sen ska de packas å sen flyttas!..
Vi flyttar den 21 maj! (Kristihimmelsfärdsdagen(Stavning?)).. Sedan den 25 maj är det besiktning och överlåtelse av nycklar! :) Jaa.. sen bor vi ju i Kallekrona, eller Jämjö rättare sagt!.. Haha.. Å då blir de ju inflyttningsfest!.. Med grillning hade jag tänkt!.. Haha.. *Faan va ja ligger före länge i all planering, men just nu känns det som om det behövs för att hinna med allt!..

Igår satt jag å kollade lite på bredbandsbolagets hemsida.. vi ska nog ha ett paket med bredband, fast telefon och tv-abonnemang.. :) Så jag kommer få många BRA kanaler! :) Wiiie!!.. Har saknar 3an å 5an å MTV!.. Sen så kommer jag ju få Disney Channel me!.. Wooooho!.. Haha.. gillar den kanalen!. :)

Regina: Jag har försökt få tag på dej!! När kommer du hem?..Du glömmer väl inte att du ska komma hit på söndag? :) Sen har jag en surprise åt dej! :) Wiiie!..

Nu ska ja dammsuga tror ja.. de behövs.. :)

Kommentarer
Skriven av: Emelie

Gud va mysigt med ett hus, blir ju avis :P

2009-03-04 @ 15:58:28
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Skriven av: Emelie

Photoshop CS :)

2009-03-04 @ 17:19:20
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Skriven av: Elin

haha.. Pappa blir nog glad om du målade en brun fondvägg.. det är ju verkligen hans favoritfärg! q:

2009-03-04 @ 18:20:51
URL: http://eliiniilsson.blogg.se/
Skriven av: Regina

Nej, jag minns det nu! Vadå överraskning? :O nu blir jag nyfiken! Det vet du!! gaah.!

Det har inte funkat att nå mig i Prag, för jag har mindre än en krona kvar på mobilen!

Men, jag kommer till dig på söndag! Vi får snacka då istället för per telefon ;) :D

2009-03-05 @ 09:23:44

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0