MIN DAG IDAG!

För idag är det MIN DAG! :D



Kommentarer
Skriven av: Reginus

Grattis på födelsedagen Emeli! :D Hoppas dagen din har varit bra! :)



Du får berätta för mig vad du har fått sen, så jag vet vad jag inte ska köpa till dig ;)



Ja må du leva, Ja må du leva, Ja må du leva ut i hundrade år, ja visst ska du leva, javisst ska du leva, ja visst ska du leva ut i hundrade år! sjunger HURRA HURRA HURRA HURRA

2009-03-31 @ 21:53:11
Skriven av: Sharon

Men Mooooder! Förlåt förlåt förlåt en miljon miljard gånger! Det har varit så körigt att jag inte kommit ihåg det? Fyyy på mig! :(

En miljon miljarder och miljarder miljoner förlåt! Och ännu fler grattis och maaaaaaaaaassor med kramar! <3<3<3 Hoppas du hade en underbar dag!

2009-04-01 @ 02:13:42
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0