Loveli

Idag var vi i Karlskona.. halv 9 i morse åkte vi till Alex mormor å morfar där vi blev bjudna på frukost.. Mmm.. de va mysigt! :)
Sedan åkte vi till huset och var där hela dan där vi städade och slängde saker och plockade undan lite!. De e mycket kvar, men det ska inte vi göra.. utan nästa gång vi åkerdit blir påskhelgen, då vi ska måla å så.. :)
Har funderat på lite färger å så.. men e inte säker ännu! :)
Nu blir det fullt upp 5 helger! =)
Nästa helg kommer papi upp, helgen efter de fyller älx år, helgen efter de ska vi fira min å älx födelsedag, sedan helgen efter de ska jag ha födelsedagsfest för mina kompisar!:) Sen e de påskhelgen.. :) Åh. det närmar sig! :)
Nu ska jag gå å göra mig lite te.. sen blir det att kolla på tv en stund för att sedan hämta alexander inne i stan. :)
Btw! Jag har fått jackan! den va fin! å fruktansvärt skön!! Vindtät och varm, men det bästa e att man inte svettas som en gris när man e innomhus! :) Den e underbar! BUT!! Jag beställde S, men den va lite stor... skulle kunnat haft XS! Men den var slut i rött! :( Så får ha lite förstor! Blir skön nu när man ska flytta ut i bushen! Skotta snö å grejjer nästa vinter!.. :)
I morgon kommer Regina hit! :) Wey! Det ser vi fram emot!!! <3

XoXo

Kommentarer
Skriven av: Regina

Jaa, det blir kul att ses :) Var ett bra tag sen nu :O konstigt när man bor så nära egentligen.. men jag har ju haft lov och grejer. Tar med kameran så jag kan ta kort och visa kort från Prag.. :)

Nu ska jag nana! Vi ses om några timmar :D <3

2009-03-08 @ 00:05:22
Skriven av: Sharon

Hälsa lilla Gina från mig.

2009-03-08 @ 11:35:18
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0