Kärt "samtal"

Idag vaknade jag av att byggkillarna håller på utanför.. :) Tihi*
Dom ska renovera taket på våran lägenhet nu! :( Så får rulla ner å tjuvkika på dom!=) Snygga e dom iaf!:D Hehe
Nu skrev MALIN till mig! <3 Yey!.. Har saknat dej gumman!!! Synd att du inte kan ses på fredag! :( Får ta de i April!!! :P Jag hör av mig till dig nästa gång jag planerar att komma ner! :) PROMISE!
Åååh.. på ett sätt längtar jag så tills vi flyttar!.. Saknar er alla!!!! :(
Men jag kommer ju sakna dig me Cicci! :( *snyft*
Nee.. nu blev ja ledsen!*

Gå å käka frukost snart kanske? :P Haha.. Har varit vaken sedan 9 :) Börjar bli lite småhungrig nu!=)
Idag är det tvätttid!.. :( Usch!..
Neh... Nu ska jag prata vidare med Mawlin! :) Puss på dig!*

XoXo

Kommentarer
Skriven av: cicci

inte vara ledsen, vi kommer hålla kontakten ju :) pusss

2009-03-16 @ 12:12:23
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0