WorldTour

Hej alla mina kycklingar! :)
Hur mås det idag?

Nu har jag precis spelat GH World Tour! :D Underbart kul!! :)
Johannes är här o han sjäng o ja spelade gura o alx trummor, sedan byttes vi runt lite!.. O jag e BÄST på att sjunga av oss! :P Hahaha.. (Om man inte räknar sångrösten, utan bara procenten :P)

I morgon bär det av till Karlskrona! Ska på 80års kalas.
och på lördag ska vi hem till mamma då mina kusiner kommer dit o vi ska käka o så.. Trevligt trevligt!

I måndags fick jag reda på att Fredagen den 16 Januari (nästa fredag) kl 13 ska vi på begravning! :'(
Dödsanonsen var i BLT idag!.. tack mamma för att du sparar den åt mig!

Nu ska ja kila vidare!..

Kisses

Kommentarer
Skriven av: Reginus

blandat krafs följer:

Det var faktiskt kul att spela trummor och sådära (även om jag sög^^) ;)

Tror nog att jag kan komma den 24 :) fixar du med en viss detalj till mig som jag inte kan själv än? ;)



Tror du att du kanske skulle kunna ta med dig tre pärmar hemifrån mig? Jag kan be någon gå över med dom eller om du kan hämta dem? Kan fixa så de paketeras i påse ;) Så tar jag med mig dom den 25 t öland? plz?



Vi hörs innan nästa helg på skype?

kram!

2009-01-08 @ 23:33:06

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0