I Need YOUR Help!..

Nu har jag börjat kolla på The Hills. Det är faktiskt en ganska så bra reality-serie. Men lite korkade e dom fan!:P Haha..

Jag pratade med Cicci innan idag om hårfärg
Jag funderar på att färga det en aning ljusare med nnu ljusare slinor (Inte blont) ELLER ska jag ha kvar det mörka och lägga i ljusare slingor? Vad tycker ni? Har NI några förslag? Jag har ju ljusbrunt hår som min naturliga hårfärg.
Färgningen kommer förmodligen att ske nästa vecka, då jag verkligen MÅSTE färga håret, hellst hade det behövts för några veckor sedan!.. Kom gärna med förslag!!!

Kisses

Kommentarer
Skriven av: Emelie

Jag tycker nog att du ska färga det ljusare först :)

2009-01-22 @ 10:10:55
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0