Lite sammanfattning av jul och nyår.

Hej alla glada!!:P
SNÖN HAR KOMMIT!!! <3 (den kom igår sååå mys!)
Nu var det ett tag sen jag skrev ett lite längre inlägg, så ska försöka mig på det. Som ni säkert har märkt är jag kass på det här med att blogga, Tyvärr! Skulle vara kul att ha det intresset :)

Jahapp, vad fick jagi julklapp då?
Jo!, det ska jag tala om.. :P
Av Älskling: Guitar Hero Worldtour! :D (Lätt bästa klappen!!!)
Mamma: Sänglakan, två superduperfina skålar, borrmaskin(Haha, dom tyckte dom körde upp här allt för ofta bara för att borra åt oss :P) m.m.
Pappa: Cash! :)
Lisa: 2 dukar (superfina)
Mormor & Morfar: Cash
Styv-far-föräldrar: Cash
Älx Mamma: Cash och tröja
Kommer inte på mer just nu!:S Vet att jag fick mer.. Men men..:P
TAAAACK!

Melladagarna spenderades i Karlskrona. :)
Lördagen gick jag på stan med mamma o Lisa, köpte mig ett par nya skor m.m.
Sedan mötte jag upp min kära kusin Anna då vi gick till Ny-fiket och tog oss en fika! Myys! (Kom upp o hälsa på snart!!!!)

Sedan var det hem o hoppa in i duschen för att göra sig iordning för julfirande med Anders (Alex pappa) och alla hans syskon och Farmor o Farfar. Trevligt! Sjuuukt god mat gör han den där Anders! :P

Sedan vidare ut mot Pantarholmen där AndoB höll i ett partaj! blandannat fanns Conny, Fille, Karlsson(värden) och Mattias där!, sjukt trevligt!!! Sen drog vi vidare in mot stan, och PM; där det dracks en MASSA öl! :P
Där träffade man bla. Calle o Hanna, och Ankan :) (Det var längesen man såg den pojken!;Myyycket trevligt)
Sen drog vi vidare till Play.Bar där jag träffade på alla boyzen igen Fulla o Glada! Haha..
Sen drog jag älsk och Calle till Michell's för o käka!, men pojkarna fick den IDIOTISKA idén att vi kunde ju äta hemma hos hanna och calle, så vi köpte mat och gick hem till dom. FY FAN va kallt det var!, o full var ja me, o arg på dom för att vi skulle behöva gå till andra sidan stan efter klocken tre på natten!!!  Väl framme åt vi på 7min typ, o sen skulle vi tillbaka till anders som bor mitt i centrum, och alltså skulle behöva gå tillbaka hela jävla vägen!
Ajja.. det var min dag det! hahaha

Söndagen käkade vi hos mor, och sedan åkte vi till alex mamma o fikade, innan vi åkte vidare hem till Kalmar igen.



Nyårsafton firades hemma hos Skede's flickvän där vi käkade o sköt raketer och drack skumpa! :P
Trevligt det också!..

I morgon kommer mamma o Lisa upp då vi ska gå en sväng på stan.

Och sedan på Tisdag kommer Regina hit! Såå trevligt ska de bli!! Va länge sen nu! :(

Nu ska ja kila!, Ska slänga ut granfan, sen ut o kasta snö! :) Woooho!

Men det blev ju iaf ett hyfsat långt inlägg!.. var nog det bästa hittils med!:)

Kommentarer
Skriven av: Sharon

Och jag gjorde salsan :D Hoppas den var ätlig... Ja, om du åt av den alls vill säga ;)

2009-01-05 @ 01:25:58
URL: http://shass.blogg.se/
Skriven av: Reginus

Och så kom jag hit redan idag istället ;) kulkul! och nu kom ni hem också! :D fnissfniss hej :D

2009-01-05 @ 16:27:11
URL: http://reginus.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0