Katharina Von Bredow...

Tjena Hejsan!
Jag tror jag har kommit på anledningen till att jag gått runt och vatt snurrig i flera dagar nu, o liksom vinglat fram... Mamma tror att jag har en förkylning som satt sig på balanssinnet.. och det har jag hört folk som har haft innan och dom har förklarat hur det är o det är nog det som är felet på mig!..
Det är skitläskigt!.. Likaså om man håller för ena örat tillexempel så snurrar allt!.. Ska gå till läkaren om det inte blir bättre, för man vet ju aldrig VAd det kan vara.. :P

Nu har vi precis vatt o hälsat på Alex syster Amanda i hennes nya lägenhet.. den var jättefin förutom att sofforna skar sig lite med gardinerna:P Men de e charmigt! :) Sen efter det åkte vi till Maxi för att handla bröd till mig (då jag endast äter z-Bageriets VR-limpa) :P Hittade även två böcker som jag köpte fast det var på Åhlens..Av min favoritförfattare-Katharina Von Bredow(Jag vet det är ungdomsböcker, men fy fan så bra skrivna dom ÄR!)!!! Har tidigare bara hittat böcker med hemme uppe i Stockholm! Så har inhandlat en varje år de senaste 3 åren! :) Så blev suuuperglad när jag hittade 2 böcker jag inte läst av henne i lilla KARLSKRONA!!! Wiiiie! Jag vet ju vad jag kommer ägna mig åt i kväll och i morron och framöver! Haha.. LOVE IT!

Nu är vi tillbaka hos Anders och ska äta lite innen vi åker hem till Kälmah igen!..
Kisses

Kisses

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0