Gårdagen

Gårdagen spenderades med Cicci, det var mycket trevligt!
Vi åkte först över till Öland o köpte den dära hallmöbeln den var jättefin! Men sitsen behövs kläs om, så vi åkte till IKEA, hittade ett JÄTTEFINT tyg som jag skulle ha!, men med min vanliga otur var det slut och kommer inte in på flera veckor :S
Men från IKEA fick jag ändå men mig 4 glas som kostade 3:- styck, en saftkanna för 19:- (har kostat 49:-), ett fyrkantigt brunt blockljus, dekorationsstenar, Doftljus med doft av lakrits och ca en 100 lapp fattigare!:) Haha..
När vi kom hem till mig käkade vi pizza som vi tidigare varit på City Gross och köpt! Sedan hängde vi upp en  ljusslinga och mina två väggfasta värmeljushållare! Sedan snackade vi en massa skit och kollade på film, sedan tog Cicci bussen hem och jag var svintrött! Men kunde inte sova så kollade på senaste avsnittet av Desperata Husfruar! :P

Nu ska jag iaf äta lite frukost, annars blir nog dagen lugn med lite städ kanske! :(

Kisses!

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0