Fattiglapp

Idag var jag med Cicci inne i stan! Det var väldans trevligt!
Men dock blev jag fattigare!:S  :P

Det fick bli den dära kjolen på Gina jag visade härom dan, och även en klänning på Gina!..
Bilder kommer en annan dag då jag inte har något batteri på min kamera för tillfället!..:S
Sedan åkte vi till IKEA där vi köpte:
  •  en taklampa till vardagsrummet:
  • en lampa att ha i hallen vid speglarna:
  • Sedan köpte vi även två diskborstar, två större tallrikar (till pizza), ännu en saftkanna, en matlåda, en grovförvaringshylla att ha i garderoben med alla mina skor på(! :P) sedan köpte vi mer men kommer inte på va de va...
Sedan åkte vi till Maxi för att handla, det blev dyrt då vi köpte (förutom mat) ett tvättställ(torkställ), tvättmedel och sköljmedel bla. de e inte billigt! :S
Var även på Bolaget idag o handlade för ca 500:- :o (!) Men då ska jag ha pengar av regina, nina o tomas (så ca 200 var till oss)

Nu har alex "spelkväll" O ja sitter o dricker lite vin.. Vad ska man göra? Haha..
Imorgon blir det fest! å DET ska bli najs!! :P

Nu ska ja se om jag kan hitta på ngt!! :P

Puss & Kram

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0