Bra start på året

... Med snö och minusgrader istället för regn eller slask! :)
Idag är det kallt ute!! -10,9 var det när jag satt vid frukostbordet! Jag har nu varit och lämnar Alexander i skolan (ansiktet frös ihjäl på mej:P) och så har jag upptäckt att jag hatar min bil!! Hahaha.. det var lika mycket is på insidan som på utsidan!..
Var även en sväng på Apoteket och när jag ändå var utanför coop passade jag på o springa in o köpa en liter mjölk! Jag ska ju få besök av en KALV idag som ska sova över tills i morron! Då gäller det att bunkra upp sig minsann! Haha..
Det ska bli mycket trevligt att du kommer Regina! :P

Igår åkte granen ut! :) Men vad tomt det blev..

Jag har kommit fram till ett datum att ha min kära fest på, om dte går bra för alla!:) Det kommer att komma ett sms om det nu i veckan!.. Så behåll glojärnen på!

Yours sincerely

Kommentarer
Skriven av: Reginus

"kalv", skulle jag vara en sådan? :P nämen... Gott var det med oboy iaf ;)



Gillar våra snöänglar :D

2009-01-06 @ 01:52:07
URL: http://reginus.blogg.se/
Skriven av: Sharon

Det var -18 grader i stan vid 1-tiden inatt. Fy satan vad kallt...

2009-01-06 @ 18:18:09
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0