Begravning...

Idag var det begravning, Den var mycket vacker! Men tårarna rann på alla, det är så hemskt att ta farväl av någon!
Men det var iaf mycket mycket vackert!!!

Efter begravningen var det "fika" då det åts landgång och sedan prinsesstårta!
Jag träffade mina kusiner, och mitt kusinbarn. Jag fick även reda på att min kusin Per o hans FRU(*) Josefin väntar barn,vilket innebär att jag ska få ett kusinbarn TILL! :P
*Per och Josefin åkte i somras till Las Vegas och gifte sig där! Dom är bara såå söta ihop!

Nu är vi precis hemkommna från Pappa o Karin, dit åkte vi efter alltihopa, för att äta middag osv. Det var väldigt trevligt!

Nu kollar vi på Elisabeth The Golden Age. Får se om den e ngt o ha!.. Canal+ Drama burkar ju inte va ngt o ha :P

Får se om Calle svarar isf blir det väl att gå bort till Hanna o Calle en sväng senare!.. Nehepp.. kolla film var det!
Kisses

And BTW!, bloggen är fortfarande under "fixning" :P Kan inte göra ngt förrn jag kommer hem igen..

Love!

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0