BaraFörAttJagInteHarNågonFantasiBlirDetIngaBraRubriker!

Hej Babes!
Det snöar ute och har gjort i ngra timmar, det är tom vitt ute! Jag som trodde vi skulle slippa mer snö nu..!
Men tänk så fel jag hade!

I morgon åker vi ner till Karlskrona då vi först ska på begravning! :( Eller ursättning eller vad de nu kallar det...
sen åker vi vidare till pappa o äter middag o stannar nog ett tag där, sen åker vi till Anders o sover.. Lördagen hade jag tänkt att vi skulle åka å hälsa på Amanda o kolla in hennes nya lägenhet!.. :) Så jag hoppas du har städat nu!:P Hehe...
Sen får vi se vad som händer resten av den dagen.. På söndag ska vi iaf till min kusin Lina som fyllde 23 i går o typ fira henne. Ska bli trevligt o se den lägenheten me, då jag aldrig var där o hälsade på i höstas när ja skulle!..
Sen blir det hem igen!.. men vi stannar väl till i Jämjö o hälsar på folket med!..

Nu ska ja kila ner i tvättstugan igen!..
And BTW! Jag vill göra om min blogg! Men har ingen fantasi där heller längre! :(
Love u all!

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0