Visning

Idag har vi tvätttid, vilket innebär en sjukt tråkig dag!! Haha...
Jag måste bara säga en sak.. Hårnålarna jag köpte på lindex igår var dom bästa jag någon gång har haft! Dom satt liksom bättre!! :) Jag köpte guldiga, så att dom skulle passa in så bra som möjligt i håret! :) Dom rekomenderas!! :)
Idag när klockan var 15.10 ringde min telefon..
Det var en som ville komma och kolla på lägenheten idag! :o (vi sa upp den igår eftermiddag halv 4, dom stänger vid 4!)
Brukar inte det ta ett tag? :o Iaf, visningen gick bra:)
På tisdag ska vi ha första besiktningen av lägenheten!.. Dom ska se att den är i bra skick...:) Allt e ju nytapetserat! :)
Så hoppas de går bra! :)
Nu ska jag packa lite, så man inte glömmer ngt när man åker i morron=)

Puss å Kram

Kommentarer
Skriven av: Sharon

Jag sade ju att det inte skulle bli några problem med lägenheten. Fick jag rätt eller fick jag bara jätterätt? ;)

2009-02-26 @ 23:43:24
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0