Veckoslutet! :*

Denna veckan ser jag verkligen fram emot! :)
På Fredag åks det ner till Karlskrona då vi på kvällen ska till Olle´s bror, och mina kusiner, Olles syster med familj kommer även ner från Stockholm. ska bli trevligt! :)
På Lördag ska jag å mamma in ill stan bara hon och jag! :) Ska kolla om vi hittar ngn klänning till mig som jag ska ha på min kusins bröllop i maj! :)
Senare på Lördagen åker vi ut till Torhamn, då vi ska på fest i Torhamnsgården som Karlsson å c.o. ställt till med! :)
Ska bli riktigt roligt!! :) Detta ser jag fram emot! :)

Denna veckan ska Regina till Prag! :) (Tror ja de va!) Ha det bäst där nere!, å kom hem oskadd!!! :* Love u!
sedan den 8 Mars kommer Regina till mig! :) Wiiie!


Kommentarer
Skriven av: Regina

Haha, bra att jag minns vilken helg jag ska till er! :P haha. ;)

Men, jag hade det kalasbra i Prag och ja.. ÅK DIT! Superfin stad! Resan dit och tillbaka gick bra :)

Tack för att du ringde! :) synd bara att mitt batteri tog slut...

vi ses på söndag då! :D

puss och kram!

2009-03-05 @ 09:10:10

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0