Goodbye!

Heey!
nu har jag äntligen kommit upp ur sängen!:P Haha..
Sitter nu och äter frukost..Idag blev det 2 ägg och ett glas oboy. Mycket gott!
Om ca en timme bär det av mot Jämjö. Ska bli skönt o komma hem och hälsa på och för en gångs skull stanna längre än ett par timmar..
I morgon ska jag passa Lisa, då Mamma och Olle (styvfar) ska på begravning, då vår granne gick bort för ngra veckor sedan! :( Stig, du kommer bli saknad! Eller vad säger du Regina??
Nehepp.. nu kan jag inte sitta här längre!
Det kommer förmodligen inte bli ngra inlägg från mig förrens i morgon kväll om jag orkar då.. :p
Tjingeling!!

Å Cicci!!... Ha en Underbar helg nu!!! Så hörs vi på Söndag!!! :D Hälsa Sandra!
Pusspuss<3

Kommentarer
Skriven av: cicci

:D:D:D Jag ska ha det bäst ;) Och du får ha det näst bäst. Hihi.

Ska hälsa henne :P

PUSS

2009-02-05 @ 15:50:28
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com
Skriven av: Reginus

Gott med oboy! avundsjuk! Jag dricker bara det på helgerna nu.. måste få kontroll över min sockerhalt.. :S :P



Jaa, det var konstigt att gå förbi hans hus i helgen och veta att han inte finns längre.

2009-02-07 @ 23:57:53

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0