Våren som kommer

Här kommer en gammal bild från i somras på mig, en väldigt brun Emeli! :P


Detta händer i vår:
  • 28 Feb. - Fest Torhamnsgården, vårdad klädsel
  • 21 Mars - Alex fyller 23
  • 31 Mars - Jag fyller 21
  • 9 - 13 April - Stockholm
  • 12 April - Regina fyller 20!
  • 20 - 22 April - Calle kommer upp hit å sover över
  • 24 Maj - Lisa Fyller 9
  • 25 Maj - Mamma fyller 48
  • 30 Maj - Ska på Bröllop
  • (?) 30 Maj - Springbreak (?)
  • 18 Juni - Lövmaknaden
  • 19 Juni - Midsommarafton

Kommentarer
Skriven av: Sharon

Hm... Fyller inte du den 31/3? Trodde jag :S



Och Moooder vad många tesorter du har. Jag har...få se...8 eller något + en paket Earl Gray påste (om mormor eller annan tråkig-te-drickande kommer på besök). Vill ju hinna dricka upp teerna innan de blir dåliga och så :P Har nog dessutom inte plats för många fler burkar på hyllan...

Har du smakat Tempel (hallon, grädde, rabarber)? Det är gott! Fast måste dra ganska länge eftersom det är lite svagt i smaken annars. Hade egentligen tänkt köpa ett te till när jag var på Teboden sist, men det bidde inte så. Men! Jag har ju Teboden runt knuten ;).

2009-02-08 @ 21:22:44
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0