Te-himmelriket

Jag kom nyss hem från Gerdas The och Kaffehandel i Giraffen! Men två nya téer.
Då jag inte hade fler burkar att hälla téet i, fick jag lov att hälla ut 2 andra som ändå inte var sådär jättegoda! :S Sen tänkte jag att det är lika bra att städa i det skåpet, då gjorde jag upptäckten av att jag NU har 13 olika smaker och sorter, Vitt, Svart, Grönt och Rött.. Hade jag inte behövt göra mig av med dom bägge jag kastade så hade jag nu haft 15 olika smaker! :P
Här kommer en bild, inte jättebra, men ni får iaf se lite! Dem har en alderdes egen hylla i skåpet! :D

Nu tror jag minsann att jag ska gå och avnjuta en god stor kopp te.
-För er som inte har förstått det ännu så älskar jag te och dricker ca tre koppar om dagen!-Inte såå nyttigt, men bättre än kaffe! :) Grönt Te ska ju vara nyttigt!:D

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0