Nu var det ett tag sedan jag skrev :/

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Så ska försöka sammanfatta lite kort!

På alla hjärtans dag lagade jag å Älsk mat, eller rättare sagt så lagade jag mat, och han diskade!=)
Det blev ngt jag inte vet vad det heter.. men det  är en gratäng med ris, fläskfilé, bacon, purjolök, grädda och ost. Mycket gott!
Till efterrätt blev det blåbärspaj.  :)
sedan efter det mös vi och kollade på Melodifestivalen.

I söndags var det bara lugnt, och alex satt å pillade med min nya "blogg".. Som kommer inom kort! =)
Likaså i måndags!

I går kom mamma, Olle å Lisa upp hit. Vi åkte in till stan och köpte lite till Lisa bla. ett par sjukt fina öronhängen som hon ska ha på Melodifestivalen i skolan. :)
Sedan gick vi till 4 Kök å åt!.. Gott va de! :)
Efter det blev det en tripp till IKEA där jag bla. köpte tyg till min hallmöbel, så jag har nu klätt om den! :)

Sen när vi kom hem fixade Olle min tvättmaskin, så nu kan jag använda den! :) Wiiie!!
Sedan lämnade dom Lisa här och åkte hem!..

Nu ska vi strax åka in till stan å klippa hennes hår!:)
soo.. So long fuckers!

Kommentarer
Skriven av: cicci

myyyys :D hoppas hon blir fin i håret :) puss

2009-02-18 @ 13:31:28
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com
Skriven av: Sharon

Det lät som god mat tycker jag...

2009-02-19 @ 11:48:47
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0