Ingen Rubrik

Tjaa...
NU sitter jag hemma hos mamma och väntar på att klockan ska bli 12 då Lisa slutar skolan, då jag ska hämta henne. Sedan ska vi hem och laga mat och baka bullar! :P
Och en sak.. Jag hatar mammas dator!, Det går inte å logga in på msn, då jag inte har en aning om VARFÖR!? :o
Skulle tagit med mig min bärbara ner!.. :S Men de te ju bra att vara efterklok! Haha..
Igårkväll hade jag JÄTTEsvårt att somna!.. Vet inte varför, för när klockan var 23, så var jag skittrött o kunde knappt hålla ögonen öppna.. Sedan vaknade jag flera gånger under natten och hade även svårt att somna om då!.. Sedan när mammas väckarklocka ringde (som är på andra sidan huset) vaknade jag av den, så jag kan inte ha sovit speciellt hårt! :(
Dock somnade jag om igen efter en stund (klockan ringde halv 6!) Vid halv nio vaknade jag av att telefonen ringde (på nedervåningen!) Se nkunde jag inte somna om!.. Så köra hem 8 mil ikväll kommer inte vara någon höjdare! :( Kommer vara skittrött! Och när jag är trött och kör bil är jag fruktansvärt lätt-irriterad på andra billister! :) Haha.. Så bort från vägarna ikväll!! :P Haha..
Nehepp.. nu ska jag kila runt lite på andra bloggar, sedan funderar jag på att GÅ å hämta Lisa!.. Lite motion har väl ingen dött av?? :)

Puss Puss

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0