'I do!'

Vet ni vad jag fick på posten idag?
Jag fick ett vitt kuvert som var postat till Emeli o. Alexander.
Jag blev fundersam, då jag inte kände igen handstilen. Öppnade försiktigt och hittade ett vitt kort i med guldiga gjärtan och guldig text där det stod: Inbjudan till Bröllop!
O jag bara WHAAAT?!, så jag öppnade det, och då är det min kusin Linda som ska gifta sig med sin Hugo!
DÄR började jag storlipa!

Så den 30 Maj är jag upptagen med att klä upp mig och gå på (vad jag tror kommer bli) värsta fina bröllopet!
Jag är sååå glad för er skull!

Alla lyckönskningar!

Kommentarer
Skriven av: cicci

Nej va kul !!! :D Jag har alltid velat gå på bröllop ! Aldrig varit på något :P Hihi. Tror det är jättefint ! :)

2009-02-03 @ 12:30:39
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0