Hemlisen Avslöjad! :* ... Enjoy!

Jag ska härmed berätta min å Alexanders hemlighet för er! :)
Vi har ett tag funderat på vad vi ska göra och ta vägen när han tar examen till sommaren!..
Det har vi nu kommit på, och det har blivit officiellt!.. :)
I morgon Onsdag kommer vi att åka in till Kalmarhem och säga upp vår fina lägenhet!.. :/ (Kommer sakna den!)
Och förhoppningsvis kommer det att bli en ny fräsh start på våra liv tillsammans, då vi har bestämmt oss för att hyra ett HUS i Jämjö, utanför Karlskrona! :)
Lägenhet är inte min grej, jag är uppvuxen på landet, med mysket grönt gräs och skog runt omkring. :)
Detta kommer jag nu fortsätta med! :) Den 1 Juni är lägenheten inte längre "vår"..
Jag kommer att sakna Kalmar, det är en mycket trevlig stad, men alla vi känner bor ju faktiskt i Karlskrona ( de flesta:P )
Cicci... Jag kommer att sakna dig något fruktansvärt!! Vi MÅSTE fortsätta hålla kontakten, och hälsa på varandra!!
Regina... Du ska även du hem till Jämjö till sommaren! :) Det gillas!!! :):)
Sharon... Det ska bli mycket trevligt att komma tillbaka..:) Synd bara på ett sett att du inte längre bor kvar i jämjö.. men jag kommer å hälsar på dej oftare än jag gör nu! :)
Karlsson o co... Jag kommer kunna komma på ALLA era fester! :) Wiiie!

Jaa.. Såå.. den 30 maj ska vi ju på bröllop.. så vi kommer vara tvugna att ha flytten klar tills dess! :)
Sedan i början av Juni tar Alexander examen.. så den kommer att firas på det nya stället, där vi kommer kunna vara ute, så vi har plats för fler folk!=) Det kommer bli hektiskt.. men detta gillas! :) Nu ska jag söka jobb som bara den i Karlskrona o Ronneby! :) Ska söka hos mina gamla arbetsgivare förs och främst! :)

NU vet ni vad jag hållit hemlig för er! :)

I´ll be back! :)

Snart kommer jag börja blogga på min nya hemsida.. håll utkik! ;)

Kommentarer
Skriven av: Sharon

Du är så välkommen så <3

2009-02-25 @ 13:08:45
URL: http://shass.blogg.se/
Skriven av: Elin

Ja, Jämjö är ju verkligen så långt ut på landet som man kan komma :P

2009-02-25 @ 13:29:20
URL: http://eliiniilsson.blogg.se/
Skriven av: cicci

Låter som ett riktigt äventyr ;) Hoppas ni får det bra iaf :) Givetvis ska vi hålla kontakten !

2009-03-02 @ 19:28:54
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0