Defiance

Idag kom Regina förbi en sväng mellan bussarna som gick, det blev inte änge, men iaf 35 min! :P Å det var mkt trevligt då jag var ensam hemma idag! Visst, det e skönt det med ibland!, men det va kul att hon kom! :D
Idag har jag städat lägenheten, nu behövs det bara dammsugas och torka golven! spec. i köket och hallen!

Nu sitter vi och kollar på Defiance, det är en film om Nazityskland under andra världskriget. Den ska tydligen vara bra, jag brukar vara lite kännslig när det gäller sånna filmer (krigsfilmer, som en gång verkligen skett). Men får se hur den blir.. Daniel Craig är med, jag gillar han! :)

I morgon ska jag träffa Cicci! Det ska bli mycket trevligt! :D Undra vad vi ska hitta på.. Har lite planer tror ja, men beror mycket på vädret! :P

Nu ska jag kolla vidare!
Love you all!

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0