Bus och nagellack :)

Idag var jag på Giraffen och stan med Cicci. :) - IGEN! :)
Jag köpte bland annat hårnålar, hårspray, hårfärg, lösnaglar och lila nagellack..
Hade tänkt att jag skulle färga håret idag.. men får ta det i morgon... :)
Nu sitter och och har precis smörjt in mig med b.u.s...
Det vankas ju fest i helgen.. å eftersom man ska ha svart klänning, kan man ju inte vara helt vit! Haha...
men fan va de luktar, bus... Haha.. blir att smörja in i morgon också.. Sedan på fredag åker vi ju ner till Karlskrona...
Å på lördagn e de fest i Torhamn,. :)
Btw!, jag målade naglarna innan idag.. det blev så pass mört lila att det nästan ser svart ut.. Men de kan ju vara snyggt det med.. :)
På lördag ska jag även in med mamma till stan och sedan ska vi åka vidare till Nina då vi ska kolla på huset.. :)
Nu ska jag kila..Kisses*

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0