Allt å Ingenting

Nu har mitt tyg kommit in på IKEA! :P 49:-/m BARA! :D Å jag som behöver under en meter! De e najs! Billigt å bra! :P

Idag är det tvättstugedag! :S Det e det tråkigaste som finns!.. Speciellt när alex är i skolan, å jag får tvätta själv!
Kan ngn koppla in min tvättmaskin? :P
Nu tror ja att jag ska gå å göra lite pannkakor tills alex kommer hem! :D Det låter gott!
Btw!
Fan va alla är gravida å gifter sig hela tiden! MASSOR i min ålder/ gamla klass osv som gör antingen eller! Det gör ju fan att man blir lite sugen! :P Haha
Men, nee.. får vänta! Alex ska gå klart skolan å skaffa ett bra jobb, o vi ska flytta till stötte lägenhet ELLER hus innan ngt sådant händer i vårat liv! Men vist är det så man har pratat om det...

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0