To Do!

Då jag e sjukt slarvig så skriver jag HÄR en lista över vad som skall göras i morgon!..
Eftersom jag vet att jag kommer sitta vid datorn :)

  • Byta sänglakan
  • Damma
  • Vattna blommor
  • Diska
  • Dammsuga
  • Plocka tvätt
  • Torka golv
  • Sitta å ta de lugnt på balkongen :)
  • Fixa Reginas Hår
Yes Yes.. Haha.. kul för er å veta.. NOT! :)
Hehe!

Nu sitter ja å kollar på Berg flyttar in.. Å ska snart ta mig ett lugnt skönt härligt varmt bad! :D
Lägga ansiktsmask å vaxa benen! ;)

Folket som kommer i morron..
Regina
Karlsson
Patrik
Cicci
Joel
Erika (?)

Lagom med folk.. kommer iaf å finnas sittplatser till alla! ;) Haha.. Dock tycker ja de e tråkigt att inte Conny å Fille kunde komma! :/ Men Men.. Vi ska ha de sjukt kul i morron! Behöver köpa plastglas!! :/ Pallar Diska 17 miljoner glas på söndag? :/ NEH! Haha

XoXo

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0