Sommar å sol..

Yes Yes!..
Fan va de har varit varmt å skönt idag!.. 23.5 grader i skuggan idag!.. Vet inte om det varit varmare.. för jag kollade kl 13.   :) Klev upp ur sängen halv 12, gick då direkt å drog på mig min bikini å la mig på balkongen å stekte! Dock jag det så varmt att svetten rann av mig!:P Haha.. Så låg där bara ca 3 timmar, å hälften av tiden satt jag i skuggan å pillade med datorn! :P Så sådär jättebrun har jag ju inte blivit direkt! :/ Tyvärr!
När klockan var 5 kom Alexander hem å vi gick en sväng! Vi gick till CityGross å handlade, å tillbaka!.. :) Tog ca 2 timmar.. Har fått skoskav på lilltån!:P Attans!

Nu har jag lagt köttet vi handlade i marinad tills i morron, då vi ska grilla med Alexanders klasskompisar. :)




XoXo

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0