Plastmuggar å Pingisboll :P

Gårdagen var mycket bra! :) Först in till stan å Fika med bästaste Kusinen Anna! :)
Sedan var det hem igen då ja slängde in min vita vår/sommarjacka i tvättmaskinen!.. Den var ju liksom inte vit direkt.. men nu är den som ny!.. Såå kul!.. Älskar den jackan!.. Däremot vet jag inte var bandet(skärpet) som tillhör jackan är! :/ Måste hitta de!..
Sedan var det in till stan igen å träffa bästaste Cicci! :) Mycket trevligt.. när vi var klara på stan o gick vid Aimas över till Larmtorget, var det vägarbete på vägen.. haha.. Å Cicci som hade svarta fina pumps på sig fastnade med klacken så hon tappade skon!.. Det var lite kul faktiskt!:P Haha.. Det tog ett tag å få bort skon.. den satt verkligen fast!.. Haha.. Men tillslutr gick de.. å vi vandrade vidare till bilen..
tack för denna dagen gumms ♥

Idag åkte jag till Bolaget å fixade dricka tills i morron! :)
Efter jag kom hem gjorde jag mig lite våfflor.. blev sjukt sugen på de..
Sedan tog jag mig en promenad i de fina vårvädret!.. :) Gick ända ner till Svensknabben å tillbaka.. Ganska bra bit! :)

Nu ska jag diska sista disken.. sen blir de å dra fram dammsugaren.. å i morron är det FEST!..
Ngn som har ett par plastmuggar å ta med sig? :/ Glömde köpa de!...
Ngn som har en pingisboll å ta med sig? :P

XoXo

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0