Nu är sommaren på väg! ;)

Fan va jag är dålig på att skriva blogginlägg! Men jag har ingen inspiration! Det händer inte så mkt i mitt liv just nu! såå.. vad vill ni att jag ska skriva om? Något speciellt??:)

Denna veckan består av packning och städning!
På Torsdag blir det grillning ute med massa god mat å dricka! :)
På fredag är det 1 maj.. å då kommer pappi upp å kör ett flyttlass åt oss!.. Sen är vi nere hela helgen! :) Nästa vecka blir det att börja packa på riktigt!.. Det e fan inte lång tid kvar nu! :/ :P

Idag Fyller DENNA tösen 20 år! Å till det säger vi GRATTIS GRATTIS GRATIS GRATTIS!!!!!! :)

Idag vaknade jag av att dom för första gången för iår klippte gräset! Å fy fan va det luktade gott! Det luktade verkligen sommar!! :) Nu är den äntligen på väg!

Nu ska ja kolla klart på andra Avenyn! :)

Å glöm inte å tycka till om vad ni vill att jag ska skriva om!=)


Kommentarer
Skriven av: Pernilla

Heeej =) Va kul att du också har blogg! Alltid roligt att läsa och bra tidsfördriv eller hur?! hehe.. Aa fast å andra sidan har jag fuskat mig till brännan i solarium :P. Har inte haft ork att njuta av den riktiga solen ännu :).. kramis

2009-04-29 @ 20:07:26
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0