Helgen i bilder...


Här Målas det Kök! :)
...
...Och såhär fint blev det.. möblerade med det vi har tagit ner.. så att det ska se bebott ut... Hängde upp mina fiiina tavlor :D
Färgen i hallen.. mkt finare färg i verkligheten...

Färgen i Sovrummet... finare i verkligheten...
Och sedan tillsist så målade jag å regina dator-rummet.. blev inge kort på de tyvärr.. men jag fick ett fint kort på hur Regina målar...
...Man kan lika gärna trycka in huvet i den nymålade väggen, så slipper man färga håret! .. :D:D

... Mee... urful bild! HAHA...

Alexander å Lisa tröttnade på att måla..



I Söndags hade vi besök av Hanna å Calle å Sebbe.. Vi grillade för första gången i år!.. Trevligt Trevligt..
Blev även lite monopol på kvällen.. :) hanna Vann!! :D

Kommentarer
Skriven av: Reginus

Så guttans det blir när ni flyttar in!! =)

Förresten så målade jag inte bara på mitt hår! :P (klantigt, men gick bort i duschen^^) Du borde lägga upp något på väggarna som bevis.. jag kladdade ju faktiskt en hel del på väggarna också ;)

2009-04-16 @ 12:47:56
URL: http://reginus.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0