fel sida

Tjaaaao!..
Nu är det bara 29 dagar kvar tills vi flyttar!..
jag börjar få smått panik!.. Har knappt packat ngnting! :/
vet inte i vilken ände jag ska börja i!... :( Å så behöver jag hjälp att komma igång!..
Usch!
Nu i veckan är calle här å våldgästar oss!...
Han kom i söndags på åker på lördag!.. På lördag ska Alex till Jonas på "Grabb-kväll" ... Aha.. Sjysst!..
Vi har Calle här hela veckan.. så det är som om jag är ngnannan stans.. eftersom jag knappt ser honom alls!..
Å så på lördag när vi Äntligen blir ensamma ska han på Grabbkväll å dricka öl hela kvällen.. alltså ser jag inget av han då heller.. å på söndag kommer han vara bakfull.. så MÅNDAG är han min igen!..
Å här sitter jag hemma hela dagarna ensam!.. :(
Å så har jag vaknat på helt fel sida idag!!!

Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0