Början av en lång bra Fotbolls-karriär! :)

Ikväll va det premiär för min Lillasysters fotbollskärriär! :)
Lisa tränade idag för första gången i de bästaste laget; Ramdala IF
Då hon aldrig har spelat fotboll innan och var ny i laget så var det självklart väldigt pirrigt! :)
Men när hon ringde mig när hon kom hem var hon mycket glad!.. barnen i laget tyckte bra om henne och hon blev snabbt populär, då hon gjorde 4 mål! Snacka om bra inledning på en bra kärriär! :)
Å dessutom ska det snart vara fotbollskupp, å hon frågade mig lite snällt om jag ville komma ner o hjälpa henne träna lite inför det!.. Å en bra syster som jag är ställde jag givetvis upp!.. Hon ska betala min bussresa ner så ska jag hjälpa henne å lära sig lägga bra passningar, visa hur man Skjuter riktigt hårda raka bra bollar! :)
Fruktansvärt kul ska detta bli!!..
I sommar är det även fotbollsskola där hon ska vara med.. Å då jag har varit ledare i 2 år i fotbollsskolan så vet jag ju vad som kommer göras.. så ska förbereda henne lite på de!..
JAG HAR FÅTT EN FOTBOLLS-SYSTER!.. Min andra syster Elin har inte riktigt kommit på tjusningen med fotboll! :) Fast vi spelade ju lite hemma i Ramdala när hon va liten!.. Haha.. Du va så söt när du skulle skjuta då Elin! :)

XoXo

Kommentarer
Skriven av: Elin

tss... jag tycker iallafall att du är jättebra i mål för det var enda chansen man hade att kunna göra mål ! q:

2009-04-21 @ 20:36:03
URL: http://eliiniilsson.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0