28 November 2008

(Uppdatering)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOHAN ÅKTE UR IDOL!!!!! FAN va gott!
Btw! - Såg ni fjortisen? Haha.. det va ju så man skämdes! 







Som ni ser har jag ny Header! :*


Nu är det mindre än en månad kvar till jul, och i onsdags kunde jag inte vänta mer;D Jag har julpyntat!..
Det blev såååå mysigt, och på söndag är det första advent. :* (Bilder kommer)

Igår var jag på stan med cicci och tog en fika på det nya cafét i baronen. Det var mys! Sedan följde hon med mig hem och vi hade massa trevligt!
Idag var nina här, eftersom alexander har lagat hennes dator så skulle hon hämta den.

I morgon kommer Familjen upp, då ska jag bara lussebullar och Lisa ska hjälpa mig att baka peparkakor, sedan ska vi på julmarknaden på Larmtorget ;p
(Nästa helg är det julmarknad på Skälby, och även på slottet!)

Sedan på söndag så kommer Regina hit o då ska vi baka knäck och säkert ngt mer!, och så ska vi snacka en massa skit o fnittra! ;p Haha..

Nu är det IDOL på tv, och jag hoppas SÅÅÅÅ att Johan åker ut! - Han är SÄMST!, han kan verkligen inte sjunga!..
Jag hoppas på Alice och Kevin i inalen!..
Vad tycker ni?

Nu ska ja kolla på Fredag hela veckan!..

Kisses :*


Kommentarer
Skriven av: sandra

ser ut som att hon ska spy typ. El att hon vill ha hans dase i munnen:D hahaha

2008-11-29 @ 16:35:24
Skriven av: Michelle

Men gud vilken pinsam tjej asså!

Hur fan kan man bete sej så på TV över en sån fjantig kille??

2008-11-30 @ 15:25:35
URL: http://michilullan.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0