16 November 2008 - Uppdatering

Tjaaa..
Det var ett bra tag sedan jag skrev här!.. Så tänkte informera er lite om vad som har hänt!! ;)
Jag har jobbat 13 timmar om dagen i 2 veckors tid, så har varit helt slut både på kvällarna och helgerna!, men snart är det slut med dom tiderna;) återgår snart till normala tider=) När säger jag inte, då öppningsdatumet är hemligt! ;P
Men kan säga att det är snart=)
För er som inte vet det ligger vi i Kvateret Bilen (vilket kommer byta namn när vi öppnar!, Det kommer istället att heta Hansa City! =) Haha..sååå fult!.. Men men, när vi har öppningspremiär är det även invigning av det nya namnet!=)
Jaaa, vi ligger då i Kvateret Bilen, i Inredningshuset!, Brevid Hemtex bla. som ska öppna samtidigt som oss!

Vi har nu byggt upp hela butiken från grunden, så när ni går dit, tänk då på mig som har hjälpt till med att ställa upp schampoflaskor, julsaker osv. och även satt ihop skeppen allt står på! ;P

Det roligaste med att jobba där är att arbetskamraterna är BÄST!!;) Och att jag givetvis tycker det e kul att bygga, även om det e jobbigt och tungt som fan!..

I fredags hade vi personalfest! då vi åt och bowlade! Det var fruktansvärt kul! BTW!, Jag vann bowlingen!=) Wiiiihi! ;)
På 379 poäng=) Jag e grym!!! ;P

I helgen har jag bara tagit det fruktansvärt lugnt o inte gjort ett skit! ;D
Nu ska jag iaf käka pizza, Pojkarna bus kommer snart ( Jonas och Skede)

Ska kila nu!

Kisses*


Kommentarer
Skriven av: Sharon

Trevligt att se att du skriver, det var ju ett tag sedan sist. Arbeta inte ihjäl dig bara :P och hoppas du får ha kvar jobbet! Hörde något om att det inte var säkert att ni skulle få stanna allihop? Nå jag håller tummarna anyway. Kram på dig. <3

2008-11-16 @ 21:59:31
URL: http://shass.blogg.se/

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0