Blandat

Gårdagen på Cicci´s fest var kanon!, Även om jag inte kände en enda i princip ( har träffat Erika innan) . Bilder kommer inom kort!
På Väg hem släppte vi av Erika vid O´learys och sedan hann vi inte åka 100 meter ens, förrens jag träffade min kära kusin Fredrik! Hehe.. han o Jocke (alex kusin) hade varit på Millencolin, och skulle nu köra ner till Karlskrona igen!

Idga jobbade jag 4 timmar, och det var ASMYCKET folk! vi hade 4 kassor öppna, och köerna var inte nådiga!:o Kunderna klagade på att dom hade ont i fötterna när dom väl kom fram.
Sedan att kort-terminalen inte fungerade gjorde ju inte saken bättre!, vi fick slå in kortnummret för hand och kolla leg på alla.
En tant VÄGRADE ge mig hennes kort!, då hon sa att jag då kollade hennes kort-nummer, och att jag kunde använda mig av det senare! :o Va fan! - Vi ser ju kortnummret ändå!.. Så jävla barnsligt!-URSÄKTA!!  Och sedan hade hon ju inte handlat lite heller!, Ne, och då tog hon för givet att jag skulle gå tillbaka med alla hennes varor i butiken!! :o Herrejisses vilka människor det finns!!!

Nu ska jag kolla på Britney´s dokumentär! ;p

Kisses*

BTW! Markus vann stjärnor på is! :D Wiiiihi!



Kommentarer

Press Me ♥

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (visas endast för Emeli)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv vad du hade på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0